Audi Q7
Audi Q7 postavlja standarde u svom segmentu. Suverenim manirom on objedinjuje sportski duh i svestranost, spaja visokorazvijenu tehniku i luksuz visoke klase. Na drumu fascinira sportskim voznim karakteristikama i dinamikom, na terenu briljira beskompromisnom vučnom silom. Audi Q7 je vrhunski SUV od pronalazača quattro pogona.
Kupovinom luksuznog modela automobila Audi Q7, kupac dobija gratis kasko osiguranje na godinu dana! Ova specijalna ponuda, kojom kupac Q7-ce štedi oko 8.000 evra, odnosi se na ograničenu količinu modela Audi Q7 3.0 TDI. Ponuda važi samo do 01. avgusta, i može se ostvariti u sledećim Audi salonima u zemlji: Porsche Beograd Ada, Autokomerc centar Aerodrom, AC Manik –Čačak, Asta group – Novi Sad.
Glavne osobine modela Audi Q7 su pouzdanost, izdržljivost, jačina, brzina, otpornost, atraktivan dizajn, komfor, lakoća upravljanja, fleksibilnost. Kao najbolji proizvod u SUV (Sport Utility Vehicle) segmentu, Q7 je prešao hiljade test kilometara pre serijske proizvodnje. Prošao je klimatske promene od – 35 ˚C do + 55 ˚C, različite podloge, gradsku saobraćajnu vrevu, pustinjski pesak, led, blato, teške krivine, seoske prašjave puteve, vodene prepreke i autoputeve, prolazeći sve kontinente. Audi Q7 opremljen je quattro pogonom, odnosno stalnim pogonom na sva četri točka, sa standardnim razdvojenim obrtnim momentom uz pomoć Torsen diferencijala u odnosu 40/60 – napred / pozadi. Off road modus sa 250 mm rastojanja od zemlje i kontrolom amortizera omogućava vožnju po svim terenima.
Za dizajn modela Audi Q7 zaslužan je Walter da Silva, jedan od najboljih svetskih stručnjaka za vizuelni identitet vozila. Sa dužinom od 5.086 mm i razmakom osovina od tačno 3.002 mm (širina 1.983 mm/visina 1.737 mm), unutrašnjost je vrlo prostrana, sa mogućnošću podešavanja sedišta u 28 varijanti. Do sedam putnika može biti smešteno u tri reda sedišta, a oba zadnja reda se mogu spustiti, stvarajući tovarni prostor od 2.035 l (do pet putnika do 775 l). Na raspolaganju su verzije sa pet, šest ili sedam sedišta. Enterijer vozila ostavlja utisak potpunog luksuza. Između sediša nalazi se MMI (Multi Media Interface) taster, pomoću kojeg se jednostavno rukuje mnogim opcijama ovog automobila.
U Audi Q7 se ugrađuju četri pogonska agregata: dva benzinska i dva dizelska. Q7 3.0 TDI ima šestocilindrični motor, sa common rail sistemom ubrizgavanja poslednje generacije, koji koristi piezo brizgače sa direktnim ubrizgivanjem goriva. To omogućava da se kombinuje visoka performansa od 176 Kw (240 KS) i obrtni momenat od 550 Nm, uz odličnu ekonomičnost – V6 troši 9,8 litara dizel goriva na 100 Km. Brzinu od 0-100Km razvija za 8,5 sekundi, sa top brzinom od 210/216 km/h.
Pre dve godine, Q7 je nagrađen ‘’Zlatnim volanom’’, kao najbolje vozilo u SUV segmentu.

Audi S6 karavan
Pre zvanicnog predstavljanja na Salonu automobila u Parizu, Audi je objavio sve detalje u vezi sa novim konkurentom BMW-u M5.
Novi audi RS6 u limuzinskoj karoserijskoj konfiguraciji, pokretace V10 twin-turbo sa 580 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta, isti onaj koji se nalazi ispod haube Avant verzije.
Sprint do "stotke" ubrzava u okviru od 4,5 sekundi, a maksimalna brzina ogranicena na 250 kilometara na sat. Turbo "duet" omogucava dostupnost maksimalnog obrtnog momenta pri niskih 1500 obrtaja u minutu, dok se maksimalna snaga oslobaða pri 6250 obrtaja. &Scaron sestostepena tiptronic transmisija pruža vozacu izbor izmedju automatskog i manuelnog menjanja stepena prenosa, skracujuci interval promene za jednu desetinku sekunde.
Snaga se kroz quattro pogon na sva cetiri tocka. Sistem Dynamic Ride Control (dinamicka kontrola vožnje) redukuje "ljuljanje" oko poprecne ose, kao i bocno "ljuljanje", uz omogucavanje tri stepena podesavanja amortizera - sport, dynamic i comfort, koji se aktiviraju putem unapredjenog MMI sistem
RS6 je opremljen felnama od 19 cola, "obuvenim" u pneumatike dimenzija 255/40 R19, sa prednjim diskovima precnika 390 milimetara koje stežu sestoklipne kocione celjusti napred, i diskovima od 365 milimetara nazad, sa jednoklipnim celjustima. Kao opcija, dolaze 20x9,5 incni tockovi koji omoguæavaju instalaciju keramickih kocnica. Standardni A6 modeli, takodje, dolaze sa novim MMI sistemom, zajedno sa novim grilom hladnjaka, novim branicima, usisnicima vazduha i svetlima za maglu.

Audi Q5
Audi Q5 je dugacak 4,63 metra, a širok 1,88 i visok 1,65 metara. Međuosovinsko rastojanje je najveće u klasi i iznosi 2,81 metar. U Audiju ističu koeficijent otpora vazduha od 0,33, čime ovaj automobil spada u sam vrh segmenta. Q5 izrađen je u najvećoj meri od aluminijuma, uključujući i poklopac motora i prtljažnika. Već na prvi pogled Q5 izgleda kao tipičan predstavnik Audijeve škole dizajna. Tipična maska je tipa "single-frame", a prednja svetla mogu kombinovati bi-xenon i dnevnu LED tehniku osvetljenja. Izgled Q5 moći će da se ulepša doplatom za S-Line paket ili Off Road paket opreme, koji uključuje i felne prečnika 19".
enterijer je obezbeđen velikim međuosovinskim rastojanjem i prema navodima fabrike Audi Q5 sposoban je bez problema da udobno preveze pet putnika. Sedišta su oblikovana ergonomski, dok prtljažni prostor nudi 540 litara, odnosno 1 560 litara kada se obore zadnja sedišta. Uz doplatu će moci da se dobiju i varijabilna zadnja sedišta, kao i potpuno sklopivo sedište suvozača, kako bi se lakše prevezli dugi predmeti. Na polju bezbednosti Audi Q5 može se pohvaliti sistemima preuzetim iz nove generacije modela A4. Rad Airbag usko je spojen sa predzatezačima sigurnosnih pojaseva. Tu su i sistemi "Lane Assist", koji usmerava kretanje automobila u odnosu na voznu traku, kao i "Side Assist", koji detektuje mrtve uglove i upozorava vozača prilikom promene vozne trake.

Audi Q5 kupcima će biti ponuđen sa jednim benzinskim i dva dizelska motora. Sva tri motora biće opremljena tehnologijom direktnog ubrizgavanja i turbo punjača. Benzinski motor je unapređena verzija motora 2,0 TFSI, koji u Q5 razvija 211 konjskijh snaga i Obrtni moment od 350 Nm, koji je na raspolaganju od 1 500 do 4 200 o/min. Q5 opremljen pomenutim agregatom iz mesta do stotke ubrzava za 7,2 sekunde i dostiže maksimalnih 222 km/h. Prma navodima fabrike prosečna potrošnja goriva iznosi 8,5 litara na 100 pređenih kilometara. Slabiji dizelski agregat je 2.0 TDI od 170 KS, koji razvija Obrtni moment od 350 Nm između 1 750 i 2 500 o/min. Q5 2.0 TDI iz mesta do stotke stiže za 9,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 225 km/h, uz prosečnu potrošnju goriva od 6,7 l/100 km. Najsnažniji motor u ponudi je 3.0 TDI V6, koji razvija 240 KS i 500 Nm Obrtnog momenta između 1 500 i 3 000 o/min. Q5 3.0 TDI iz mesta do 100 km/h ubrzava za 6,5 sekundi i postiže 225 km/h. Prosečna potrošnja iznosi 7,7 l/100 km. Cena ovog modela u srbiji je oko 40 000 evra u zavisnossti od opreme.
Audi R8
Poznati nemački prizvodjac automobila razvio je prvi trkači automobil- R8. karoserija je potpuno promijenjena, od upečatljivog prednjeg dela oblikovanog u stilu Abtovih prerada pa sve do zadnjeg kraja kojim dominiraju četiri nagnute izduvne cevi, difuzor i krilo snimak test drive
Osim estetske, ove modifikacije su i aerodinamičke prirode i doprinose perfomansama automobila, kao i činjenica da je mnogo tih komponenti, uključujući i poklopac motora, izrađen od karbonskih vlakana, što ih čini i vrlo laganima. Motor je 4,2 litarski V8 koji, potpomognut kompresorom, razvija 530 KS. Tolika snaga prenosi se na sva cetiri točka od 20 inca.
Perfomanse su impresivne - za ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h R8 treba 4,6 sekundi, a kazaljka brzinometra zaustavlja se tek na brojki od neverovatnih 300km/h.
Ovaj automobil iz snova je u proizvodnji i kod nas se moze naci za "simbolicnih" 140 000 eura

Audi A1





Audi A5
Nuvolari quattro koncept automobila iz 2003. dao je prvu najavu vizije Audija sa snažnim i stručno stiliziranim coupéom s visokim potencijalom performanse i naprednim profinjenim dizajnom - hrabar iskorak u budućnost. Mnogi elementi Nuvolarija prilagođeni su u Audiju A5. Novi coupé jasna je i jedinstvena kombinacija sportskih osobina i elegancije. Istovremeno, A5 nudi iskustvo vožnje okarakterizirano uzbudljivom dinamičnom performansom i izvrsnom udobnosti na dugim putovanjima. Dužinom od 4,63 m Audi A5 jasno pripada u vrhunsku klasu coupéa. Četiri udobna sedista i kapacitet utovarnog prostora od 455 litara čine ovaj automobil udobnim automobilom na duge staze. Dinamičnu izvedbu osiguravaju FSI i TDI motori s procijenjenom snagom od 125 do 195 kW (170 do 265 KS). Svi motori imaju učinkovite karakteristike koje su ujedno vrlo ekološki prihvatljive. Snaga motora prenosi se ili pogonom na prednje tockove ili Quattro pogonom na sva četiri tocka i šest-brzinskim ručnim ili automatskim mjenjačem. Podvozje razvijeno za A5 potpuno je novo i kombinuje okretnost stepenom sigurnosti vožnje

Atmosfera u unutrašnjosti, gdje se osećate savršeno smirenima čak i na dugim putovanjima – ključna je osobina unutrašnjosti A5. Kompletna arhitektura kokpita jasno je usmjerena na vozača, a instrumenti i središnja konzola čine celinu. Animirani oblici, preciznost i sofisticirani dizajn kontrolnih instrumenata predstavljaju vizualni užitak koji je takođe ugodan na dodir. Dizajn unutrašnjosti omogućava vrlo kvalitetno iskustvo dodira svaki put kada vozite Audi A5. Primjer sveobuhvatnog dizajnerskog pristupa je oblik stranica vrata, na kojima kontrole, obloge, naslon za ruke i pretinac za odlaganje čine vizualno harmoničnu celinu. Instrumentna tabla, s karakterističnim oblikom okvira brzinomera i brojača obrtaja u obliku kapi, izražava tipične stilske elemente Audija, iako je u svim svojim detaljima novo dizajnirana. A5 je takođe opremljen zaslonima za MMI sastav postavljen na ergonomski savršenom visokom položaju u kokpitu. Nova, napredna verzija proverene instuitivne MMI logike čini razumevanje velikog broja funkcija vrlo jednostavnim. Novi ključ još je jedan element dizajna koji dokazuje profinjenu funkcionalnost.

Audi S8
Sportska nota se može naći u genima svih Audijevih modela. U slučaju S modela, to je glavni princip, koji dolazi u kombinaciji s udobnosti, estetikom, elegancijom i beskompromisnom kvalitetom. Audi S8 s moćnim V10 FSI motorom koji proizvodi 331 kW (450 KS) kombinuje sve ove karakteristike kako bi proizveo visoki stepen strasti i prevlasti. Već mali pogled na vanjštinu je dovoljan kako bi se uvidjelo da S8 daje nepogrešivo obećanje visokih performansi. Spreda, single frame rešetka je izvedena u platina sivoj boji, a okomite šipke su hromirane. Tri ravna otvora za vazduh naglašavaju prednji donji branik; veliki otvori ispod prednjih svetala poseduju rešetku u obliku saća. Xenon plus prednja svetla su opremljena sa statičkim svetlima i svetlima za zavoje, zajedno s LED dnevnim pozicijskim svetlima.

Sa strane, sjajni rukohvati vrata, kućišta osvrtnih svetala i V10 amblemi označavaju izuzetan status modela S8. Sa svojim 20-inčnim tockovima, sportski predvodnik ove marke čvrsto stoji na putu. Integralni zadnjii spojler, blagi svetli rub donjeg branika i izduvnii sastav sa četiri okrugle izduvne cevi zaokružuju promene. Zahvaljujući ASF aluminijskoj konstrukciji, S8 se može pohvaliti s najlakšom školjkom u celom luksuznom segmentu – teži samo oko pola mase konvencionalne čelične strukture.

Aluminijum takođe definise karakter unutrašnjosti. Pragovi vrata su ukrašeni sa S8 amblemima, kao i ploča s instrumentima i kožno sportsko kolo upravljača. Umetci su izvedeni od brušenog aluminijuma i ugljeničnih vlakana. Kožno multifunkcijsko sportsko kolo upravljača posjeduje kontrastne vezove i aluminijumski sjajne poluge mjenjača. Igle pokazivača su bele, a sami pokazivači svetlo sivi. Električno podesiva sportska sedista su izvedena u dvobojnoj koži; sedista su grejna i mogu se namještati u raznim smerovima. Preko i iznad luksuzne standardne opreme modela A8, S8 nudi niz dodatnih modernih opcija. One uključuju praktičan sastav ulaska s naprednim ključem, Bang & Olufsen audio sastav, ugrađen bord kompjuter, dupla stakla i DVD navigacijski sastav.

Sa zapreminom od 5.204 ccm, ovaj V10 proizvodi 331 kW (450 KS) snage pri 7.000 o/min i 540 Nm obrtnog momenta s maksimumom na 3.500 o/min. Luksuzna limuzina na taj način postiže putne performanse sportskog automobila velikog kalibra. Audi S8 ubrzava od mirovanja do 100 km/h za 5,1 sekundu i bez problema postiže najveću brzinu 250 km/h (elektronski ograničena). uprkos njegovom sportskom karakteru, deset-cilindrični agregat, koji se pali tipkom na prednjoj ploči, radi uglađeno i s visokom profinjenosti. Ova V10 ima trenutan odziv na gas, a pod opterećenjem takođe proizvodi odličnu zvučnu izolaciju, kako i odgovara dinamičnom automobilu.
Novi Audi A8
Novi Audi A8, odgovor na novu BMW seriju 7, kao i na obnovljene verzije Mercedesa S klase i Lexusa LS, na srpsko tržište zvanično stiže u martu, ali su već sada poznate njegove okvirne cene.
Podsećanja radi, dosadašnji Audi A8 je uz nekoliko doterivanja na tržištu prisutan još od 2002. godine, a nova generacija donosi veće dimenzije, poboljšano upravljanje, veći komfor u prostranijoj kabini (elegantni stajling, najkvalitetniji materijali, prednja sedišta sa mnogobrojnim mogućnostima podešavanja, ventilacijom i masažom), unapređenu bezbednost, moderniji izgled (uz nezaobilazni single-frame veliki prednji gril i LED svetla) i snažne motore.

Naravno, tu su i Quattro pogon na sva četiri točka i aluminum Audi Space Frame, kao i osmostepeni tiptronic menjač, Start-Stop sistem i regeneracija kočione sile, Audijev MMI sistem, Bang & Olufsen sound system (sa 19 zvučnika), Drive Select selekcija režima vožnje, adaptivno vazdušno ogibljenje, Pre-Crash-System, adaptivni cruise control, Audi side assist, a 2011. će se u ponudi naći i L verzija sa dužim međuosovinskim rastojanjem.


Što se dimenzija tiče, novi A8 je dugačak 5137 mm, širok 1949 mm, visok 1460 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2992 mm, zapremina prtljažnika je 510 litara, točkovi su od 17 do 21 inča, a koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.26.
Osnovni model sa benzinskim motorom (A8 3.0 TFSI Quattro) će u Srbiji imati (okvirnu) cenu od 74.510 evra, a za najjeftiniji dizelaš (model A8 3.0 TDI) će morati da se izdvoji 70.070 evra sa PDV-om.
Audi A6
Audi A6
Audi A6 iz 2004.godine, je prvi model ove kompanije na kojem je usvojena nova, sada već prepoznatljiva prednja maska. Pruživši više prostora u kabini, od svojih rivala, i sa velikom paletom odličnih, i efikasnih dizel agregata, Audi je dobar izbor ukoliko želite prostran, ali ipak ekonomičan "direktorski" auto. Finalizacija enterijera je blizu savršenstva, i kupcima je ostavljen izbor između velikog broja hi-tech opreme. Međutim, kao i kod većine Audija, vožnja u A6-ici je poprilično kruta, što vazdušni jastuci (umesto klasičnih amortizera), uspevaju samo delimično da ublaže. Upravljanje je veoma lagano, i prenosi samo mali deo uticaja sa puta.
Performanse: A6 je lansiran sa 2 V6 i V8 benzinska agregata, i V6 dizel motorom. 2.4L V6, nudi 177KS i ubrzanje do brzine od 100km/h za 8.9s, sa šestostepenim menjačem. Ipak, kupci moža više cene 2.0T agregat sa 170KS, koji malo brže prima komande od prethodnika. Jači motori uključuju 2.8 FSI V6 (dostupan od 2007.godine) sa 210KS, i 3.2.FSI koji razvija 256KS i veoma je tih i dosta usavršen. Vrh ponude je sa 4.2 V8 koji dolazi samo sa quattro pogonom na sva četiri točka i automatskom transmisijom. Nudi 350KS i stiže do "stotke" za svega 5.9s. Dizel ponuda izgleda ovako: 3.0 TDI (dostupan samo u quattro verziji) sa 233KS, koji dovoljno dobar da u verziji sa šestostepenim manuelnim menjačem, ubrzava do 100km/h, za izuztenih 6.9s.
Komfor: A6 ima veoma prostranu unutrašnjost, u koju se lako može smestiti 5 odraslih osoba. Klima, i elektronski podesivi prozori dolaze u standardnoj opremi. Takođe postoji i elektronska parking kočnica koja se aktivira sa centralne konzole i time štedi prostor. Svi agregati su usavršeni i prave minimalnu buku u kabini, iako je na primer buka od puta problematična kod modela sa većim gumama. Za putnike na zadnjoj klupi, obezbeđen je pristojan prostor za noge i glavu, a sedišta predstavalju odličnu ravnotežu udobnosti i potpore za leđa. Kapacitet prtljažnika je 546L.
Sigurnost: A6 je dobio maximalnih 5 zvezdica u crash testu, i dolazi sa dosta sigurnosih uređaja već u standardnoj opremi. Elektronska kontrola stabilnosti (koja pruža pomoć vozaču da povrati kontrolu nad vozilom u slučaju proklizavanja) je takođe dostupna na istom nivou opreme. Svaki auto ima 6 jastuka (dva napred, bočna, i zavese).

Velika novost ove godine za Audi A6 je povratak karavana posle jednogodisnje pauze. Audi koristi termin Avant za svoje karavane.
A6 3.2 Avant je ugladjeniji od vecine ostalih karavana i koristi inteligentan sistem u oblasti prtljaga ocuvanjem stvari kaisem na uvlacenje, rucicom i mrezom koji mogu biti konfigurisani na razlicite nacine, koristeci spojnice duz zadnjeg dela poda i plafona.
Neobavezna automatska zadnja vrata na A6 3.2 otvaraju se i zatvaraju pritiskanjem dugmeta na instrumentalnoj tabli. Avant ima za 4.1 kubicnih stopa vise mesta za prtljag nego vec prostran A6 sedan. Potpun kapacitet prtljaga je izmedju 20 kubicnih stopa i 58 kubicnih stopa kada se zadnja sedista pomere unapred.
Dok je V8 335 hp od 4.2 litre ponudjen na sedanu A6 4.2, A6 3.2 Avant trenutno nudi samo V6 255 hp od 3.2 litre (takodje standardno na sedanu) i voznju na cetiri tocka.
Sedan A6 redizajniran je za 2005. godinu (prvi Audi koji je dobio smeliju trapezoidnu pregradu, koju sada ima skoro svaki model) i malo se promenio ove godine. Novi 3.2 sedan ima voznju na prednjem tocku i konstantno varijabilni automatski menjac, koji izbegava tradicionalne brzine zbog sistema kaiseva i kotura. Konvencionalna Tiptronic automatska kutija sa sest brzina, sa manuelnom sposobnoscu moze se naci na 3.2 sedanu, ali samo u konjukciji sa voznjom na cetiri tocka.
Audi A4
Novi Audi A4 postavlja standarde. Nikada do sada nije bilo toliko noviteta koji vožnju čine ugodnijom i istovremeno uzbudljivijom. Nikada do sada niste imali toliko mesta i serijske opreme u modelu A4. Nikada do sada niste imali mogućnost da osmislite sopstveni automobil.
Novi Audi A4 je automobSa 8,5 miliona prodatih vozila Audi A4 i njegov prethodnik Audi 80 predstavljaju najprodavanije modele u istoriji koncerna. Sistemom Audi drive select i svim motorima koji su opremljeni direktnim ubrizgavanjem Audi je potvrdio tehnološku prednost u svom segmentu.
Novi Audi A4 će se nuditi s pet motora, sa snagama od 105 kW (143 KS) do 195 kW (265 KS). Četvero cilindrični benzinski motor, kao i dizelski agregati, posjeduje turbo prednabijanje i obje vrste motora posjeduju direktno ubrizgavanje goriva. Svi agregati, zahvaljujući izvanredno uglađenom protoku snage, čine da vožnja A4 predstavlja užitak, te zahvaljujući svojoj visokoj efikasnosti, troše značajno manje goriva od prethodnih inačica.sti. Međutim, pruža Vam se prilika da ga vozite još u sadašnjosti.
Audi A3 sedan
Audi se priprema da ubaci novu verziju A3 na trziste sledece godine.Nazvan kao Audi A3 berlina,dizajn ce pratiti lineije audi A7 sportback koncept prestavljen na Detroit Auto Shov 2009.Ova nova verzija ce biti otkriven krajem 2010,kao godinu dana 2011 modela.Pored A3 kabriolet Audi,takodje je potvrdio da ce A1 i K3 slijede ubrzo. 
A3 sedan će pre svega biti namenjen tržištu SAD-a, gde se očekuje tokom 2013. godine. Očekuju se verzije sa prednjim i quattro pogonom na sva četiri točka, jedan od motora bi mogao da bude 2.0L četvorocilindrični turbo, dok drugih detalja za sada nema.
Čestitamo!
Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.rs i možete početi sa blogovanjem.