Ponedeljak, Novembar 08, 2010

Audi A6

Audi A6

Audi A6 iz 2004.godine, je prvi model ove kompanije na kojem je usvojena nova, sada već prepoznatljiva prednja maska. Pruživši više prostora u kabini, od svojih rivala, i sa velikom paletom odličnih, i efikasnih dizel agregata, Audi je dobar izbor ukoliko želite prostran, ali ipak ekonomičan "direktorski" auto. Finalizacija enterijera je blizu savršenstva, i kupcima je ostavljen izbor između velikog broja hi-tech opreme. Međutim, kao i kod većine Audija, vožnja u A6-ici je poprilično kruta, što vazdušni jastuci (umesto klasičnih amortizera), uspevaju samo delimično da ublaže. Upravljanje je veoma lagano, i prenosi samo mali deo uticaja sa puta.

Performanse: A6 je lansiran sa 2 V6 i V8 benzinska agregata, i V6 dizel motorom. 2.4L V6, nudi 177KS i ubrzanje do brzine od 100km/h za 8.9s, sa šestostepenim menjačem. Ipak, kupci moža više cene 2.0T agregat sa 170KS, koji malo brže prima komande od prethodnika. Jači motori uključuju 2.8 FSI V6 (dostupan od 2007.godine) sa 210KS, i 3.2.FSI koji razvija 256KS i veoma je tih i dosta usavršen. Vrh ponude je sa 4.2 V8 koji dolazi samo sa quattro pogonom na sva četiri točka i automatskom transmisijom. Nudi 350KS i stiže do "stotke" za svega 5.9s. Dizel ponuda izgleda ovako: 3.0 TDI (dostupan samo u quattro verziji) sa 233KS, koji dovoljno dobar da u verziji sa šestostepenim manuelnim menjačem, ubrzava do 100km/h, za izuztenih 6.9s.

Komfor: A6 ima veoma prostranu unutrašnjost, u koju se lako može smestiti 5 odraslih osoba. Klima, i elektronski podesivi prozori dolaze u standardnoj opremi. Takođe postoji i elektronska parking kočnica koja se aktivira sa centralne konzole i time štedi prostor. Svi agregati su usavršeni i prave minimalnu buku u kabini, iako je na primer buka od puta problematična kod modela sa većim gumama. Za putnike na zadnjoj klupi, obezbeđen je pristojan prostor za noge i glavu, a sedišta predstavalju odličnu ravnotežu udobnosti i potpore za leđa. Kapacitet prtljažnika je 546L.

Sigurnost: A6 je dobio maximalnih 5 zvezdica u crash testu, i dolazi sa dosta sigurnosih uređaja već u standardnoj opremi. Elektronska kontrola stabilnosti (koja pruža pomoć vozaču da povrati kontrolu nad vozilom u slučaju proklizavanja) je takođe dostupna na istom nivou opreme. Svaki auto ima 6 jastuka (dva napred, bočna, i zavese).

 

 

 Velika novost ove godine za Audi A6 je povratak karavana posle jednogodisnje pauze. Audi koristi termin Avant za svoje karavane.

A6 3.2 Avant je ugladjeniji od vecine ostalih karavana i koristi inteligentan sistem u oblasti prtljaga ocuvanjem stvari kaisem na uvlacenje, rucicom i mrezom koji mogu biti konfigurisani na razlicite nacine, koristeci spojnice duz zadnjeg dela poda i plafona.

Neobavezna automatska zadnja vrata na A6 3.2 otvaraju se i zatvaraju pritiskanjem dugmeta na instrumentalnoj tabli. Avant ima za 4.1 kubicnih stopa vise mesta za prtljag nego vec prostran A6 sedan. Potpun kapacitet prtljaga je izmedju 20 kubicnih stopa i 58 kubicnih stopa kada se zadnja sedista pomere unapred.

Dok je V8 335 hp od 4.2 litre ponudjen na sedanu A6 4.2, A6 3.2 Avant trenutno nudi samo V6 255 hp od 3.2 litre (takodje standardno na sedanu) i voznju na cetiri tocka.

Sedan A6 redizajniran je za 2005. godinu (prvi Audi koji je dobio smeliju trapezoidnu pregradu, koju sada ima skoro svaki model) i malo se promenio ove godine. Novi 3.2 sedan ima voznju na prednjem tocku i konstantno varijabilni automatski menjac, koji izbegava tradicionalne brzine zbog sistema kaiseva i kotura. Konvencionalna Tiptronic automatska kutija sa sest brzina, sa manuelnom sposobnoscu moze se naci na 3.2 sedanu, ali samo u konjukciji sa voznjom na cetiri tocka.

 

 

 

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me